Skildring av tenestelevering
- IKTNH skal vere ein aktiv aktør i alle anbods- og innkjøpsprosedyrar som gjeld tenesteområde IKTNH driftar for kommunane, og har ansvar for å stille med naudsynt datafagleg og innkjøpsfagleg kompetanse.
- Dette skjer ved at IKTNH er representert i utvala som skal førebu nye innkjøp. Dagleg leiar i IKTNH peikar ut vedkomande som skal representere IKTNH, ut frå ei heilskapleg vurdering av kompetansebehovet i kvart einskilt utval.
- Når dette gjeld kommunar som nyttar IKTNH sin DPO, skal vedkomande vere representert særskilt når innkjøpet må kvalitetssikrast med omsyn til personvern.
- IKTNH inngår og fylgjer opp avtalar på vegne av alle dei samarbeidande kommunane innan dei tenesteområda som IKTNH leverer tenester innan.
- IKTNH kan inngå og fylgje opp avtalar på vegne av ein einskild kommune, i tråd med inngått avtale mellom IKTNH og vedkomande kommune.
Skildring av føresetnader for oppfylling av tenestespesifikasjonane
- Kommunane melder inn nye behov for utstyr og programvare gjennom brukarstøtteapparatet.
- IKTNH er gjort kjent med, og har bidrege i, dei prosessane som har ført til beslutning om innkjøp.
- IKTNH og kvar einskild kommune forpliktar seg på sjå til at det ligg føre eit gjeldande avtalegrunnlag for alle ikt-relaterte investeringar.
- IKTNH og kvar einskild kommune forpliktar seg på å foreta sine investeringar i tråd med inngåtte avtalar.
Skildring av rutinar for kvalitetskontroll
Revidert driftsrekneskap for IKTNH og den einskilde kommunen skal godtgjere at innkjøp og investeringar har skjedd i tråd med inngåtte avtalar.
Skildring av prosedyrar for avvikshandsaming
Uynskte hendingar/avvik knytt til kommunane sin bruk av data skal meldast. Alle tilsette i kommunen pliktar å melde frå om uynskte hendingar / avvik som er knytt til kommunen si forvaltning av data.
IKTNH har utarbeidd ei eiga orientering om korleis ein kan gjere dette – den finn ein her.
Pages: 1 2