Skildring av tenestelevering
- Microsoft Endpoint Protection vert installert på arbeidsstasjonane i samband med utrulling av Configuration Manager klienten. Alle arbeidsstasjonar som vert installert og sett opp av IKTNH får disse applikasjonane installert.
- Oppdatering av antivirus signaturfiler skjer gjennom Windows oppdateringar. IKTNH har overvaking på kva for arbeidsstasjonar som vert råka av virus.
Skildring av føresetnader for oppfylling av tenestespesifikasjonane.
- Ingen antivirusløysing er komplett med omsyn til å stoppe alle nye virus som vert produsert. Det er difor viktig at brukarane er forsiktige med kva dei føretek seg av aktivitet på internett og ved klikking på linkar i epost.
- Ved mistanke om ein kan ha fått virus på arbeidsstasjonen, må ein ta kontakt med IKTNH.
Skildring av rutinar for kvalitetskontroll
- Alle tenestene som vert levert av IKTNH, vert kontinuerleg evaluert og resultata vurdert opp mot gjeldande kvalitetskrav for tenesta. Resultatvurderinga vert i nokre tilfelle gjort undervegs, i andre høve i samband med planlagt gjennomgang av eigne rutinar.
Skildring av prosedyrar for avvikshandsaming
Uynskte hendingar/avvik knytt til kommunane sin bruk av data skal meldast. Alle tilsette i kommunen pliktar å melde frå om uynskte hendingar / avvik som er knytt til kommunen si forvaltning av data.
IKTNH har utarbeidd ei eiga orientering om korleis ein kan gjere dette – den finn ein her.
Pages: 1 2