Skildring av tenestelevering
- IKTNH ser til at koblinga frå betalingsterminalen er korrekt sett opp.
Skildring av føresetnader for oppfylling av tenestespesifikasjonane.
- Det er kommunen sitt ansvar å plassere betalingsterminalen på ein slik måte at ein hindrar innsyn i informasjon. Kommunen må sjå til at det er nettkabel og straumuttak i umiddelbar nærleik til der terminalen skal plasserast.
Skildring av rutinar for kvalitetskontroll
- Alle tenestene som vert levert av IKTNH, vert kontinuerleg evaluert og resultata vurdert opp mot gjeldande kvalitetskrav for tenesta. Resultatvurderinga vert i nokre tilfelle gjort undervegs, i andre høve i samband med planlagt gjennomgang av eigne rutinar.
Skildring av prosedyrar for avvikshandsaming
Uynskte hendingar/avvik knytt til kommunane sin bruk av data skal meldast. Alle tilsette i kommunen pliktar å melde frå om uynskte hendingar / avvik som er knytt til kommunen si forvaltning av data.
IKTNH har utarbeidd ei eiga orientering om korleis ein kan gjere dette – den finn ein her.
Pages: 1 2