Skildring av tenestelevering

  • IKTNH reforhandlar/fornyar avtale med leverandør kvart år.
  • Kommunane vender seg til IKTNH for innkjøp av nytt utstyr. IKTNH står for tinginga.
  • IKTNH står for avtale med leverandører om lisensiering av programvare.
  • IKTNH tek seg av dei supportsaker som er innafor IKTNH sitt kompetanseområde. Saker som ikkje IKTNH kan løysa samt garantisaker sender IKTNH vidare til leverandør i samråd med brukar.

 

Skildring av føresetnader for oppfylling av tenestespesifikasjonane.

Skildring av rutinar for kvalitetskontroll

  • Alle tenestene som vert levert av IKTNH, vert kontinuerleg evaluert og resultata vurdert opp mot gjeldande kvalitetskrav for tenesta. Resultatvurderinga vert i nokre tilfelle gjort undervegs, i andre høve i samband med planlagt gjennomgang av eigne rutinar.

 

Skildring av prosedyrar for avvikshandsaming

Uynskte hendingar/avvik knytt til kommunane sin bruk av data skal meldast. Alle tilsette i kommunen pliktar å melde frå om uynskte hendingar / avvik som er knytt til kommunen si forvaltning av data.

IKTNH har utarbeidd ei eiga orientering om korleis ein kan gjere dette – den finn ein her.

 

Print Friendly, PDF & Email