Skildring av tenestelevering
- IKTNH legg til rette for installasjon, og automatisert oppdatering og oppgradering av standard programvare som er installert på pc-ar og arbeidsstasjonar som skal stå i det felles nettverket.
- Via Programvaresenteret kan kvar einskild brukar installere programvare og applikasjonar som vedkomande treng.
- IKTNH testar ut og evaluerer ny programvare – eller nyare versjonar av eksisterande programvare – med omsyn til kompatibelitet med eksisterande løysingar.
- Skildring av gjeldande kvalitetskrav – tenestespesifikasjonar
- Rett versjon av operativsystem og standard programvare skal til ei kvar tid vere installerbar på brukar sin pc.
- Annan programvare som det er ordna lisensiering for, vert via programvaresenteret gjort tilgjengeleg for nedlasting og installasjon for brukarar som skal ha denne.
- Anna programvare som er etterspurd av brukarar, vil verte inkludert i portefylgjen til programvaresenteret etter ein prosess som omfattar
- bestilling frå brukar/kommune vi brukarstøttesystemet,
- teknisk vurdering av programvaren,
- avklåring av lisensiering,
- avklåring av kven som skal bruke programvaren.
Skildring av føresetnader for oppfylling av tenestespesifikasjonane
Kommunane må sjå til
- at oppgitte lisenskostnader er dekka.
Brukarane må sjå til
- at behov for programvare som ikkje alt ligg i programvaresenteret sin portefylgje, vert meldt inn til IKTNH via brukarstøtteportalen.
Skildring av prosedyrar for avvikshandsaming
Uynskte hendingar/avvik knytt til kommunane sin bruk av data skal meldast. Alle tilsette i kommunen pliktar å melde frå om uynskte hendingar / avvik som er knytt til kommunen si forvaltning av data.
IKTNH har utarbeidd ei eiga orientering om korleis ein kan gjere dette – den finn ein her.
Pages: 1 2