Kvar kjem opplysningane frå ?
- Opplysningane frå hrm-systema vert vidareformidla til IKTNH frå den einskilde kommunen. Det er kommunen si oppgåve å oppgi sine kjelder for denne informasjonen.
- Opplysningane om trafikk på internett vert henta inn via nettverk.
- Opplysningane som vert nytta til administrasjon av telefonisystema kjem til dels frå kommunane, dels frå brukar sjølv. Informasjon knytt til brukarstøttetenesta kjem frå brukaren sjølv.
- Opplysningane som er knytt til e-post kjem dels frå den som har kontoen, dels frå den/dei som vedkomande får e-post frå.
Korleis vert opplysningane verna ?
- Informasjonen frå hrm-systema vert importert til IKTNH sitt AD, som ligg på IKTNH sine eigne servarar. Tildeling av ressursar skjer automatisk i tråd med oppsette prosedyrar.
- Informasjonen knytt til administrasjon av telefoni ligg på servarar hos leverandøren av telefonitenester.
- Informasjonen knytt til brukarstøtte ligg på IKTNH sine servarar.
- Informasjon knytt til e-post ligg på IKTNH sine servarar.
- Alle interne servarar er omfatta av tryggleikstiltak som brannmurar etc.