Kva rutinar er det for sletting av opplysningane ?
Det er etablert ulike rutinar for sletting av personinformasjon :
- Når eit tilsetjingstilhøve vert avslutta, vert den tilsette sin konto i AD sett i karantene i ein periode før den vert terminert.
- Informasjonen knytt til telefoni vert sletta når abonnement vert endra eller sagt opp.
- Informasjon knytt til brukarstøttetenester vert i utgangspunktet ikkje sletta.
Kva rettar har den som personopplysningane er knytte til ?
«Den registrerte» er ein kvar som har personinformasjon som er samla inn og ligg lagra i kommunen sine informasjonssystem.
Den registrerte har fleire lovbaserte rettar, knytt til innsamling, bruk og lagring av informasjonen. Dette omfattar
- rett til å gi samtykke
- rett til innsyn
- rett til å verte varsla ved avvik
- rett til flytting av data
- rett til korrigering av feil
- rett til sletting
Ein viser til Datatilsynet si orientering om Den registrerte sine rettar.