Skildring av gjeldande kvalitetskrav – tenestespesifikasjonar
For initiering og oppfylgjing av utviklingsprosjekt
- IKTNH skal bidra med ressurspersonar i den grad innhaldet i prosjektet krev det.
- Dersom utviklinga av prosjektet gjer det ynskjeleg eller naudsynt, skal IKTNH supplere dei involverte ressurspersonane med andre ressurspersonar.
For utvikling av yting og funksjonar i nettverk og servarpark
- IKTNH skal til ei kvar tid utføre målingar av ressursbruken i nettverk og servarpark, med tanke på at det skal vere tilstrekkeleg kapasitet i systema.
- IKTNH skal sjå til at nettverk og servarpark til ei kvar tid gjev systema høve til å levere ynskt funksjonalitet gjennom oppgradering og utviding av eksisterande ressursar.
- IKTNH skal leggje til rette for utnytting av synergieffektar i bruk av system og programvare.
For rådgjeving ved innkjøp
IKTNH gjev råd om og bistand ved einskildinnkjøp via brukarstøttesystemet.
Skildring av føresetnader for oppfylling av tenestespesifikasjonane
- Kommunane må rutinemessig sjå til at IKTNH vert deltakar i alle utviklingprosjekt knytt til ikt og ikt-bruk.
- Kommunane må rutinemessig melde frå om mogleg nye behov for funksjonalitet eller yting i det eksisterande systemet.
- IKTNH må vurdere behovet for deltaking i innmelde prosjekt, og ha høve til å omprioritere eigne ressursar i høve dette.
Skildring av rutinar for kvalitetskontroll
- Kvalitetskontroll skjer ved at det vert laga skriftleg dokumentasjon av prosjektmøta og alle innspel i samband med desse.
Skildring av prosedyrar for avvikshandsaming
Uynskte hendingar/avvik knytt til kommunane sin bruk av data skal meldast. Alle tilsette i kommunen pliktar å melde frå om uynskte hendingar / avvik som er knytt til kommunen si forvaltning av data.
IKTNH har utarbeidd ei eiga orientering om korleis ein kan gjere dette – den finn ein her.
Pages: 1 2