Skildring av tenestelevering

  • Lagring av data (reservekopiering) på en sikker måte for å kunne tilbakekopiere ved eventuelle datafeil. Data lagrast i samsvar med gjeldande lover og regler
  • Handtering av førespurnader, feil og problem. Feilretting skjer innan fristar som er i samsvar med prioritering på saken
  • Sikring mot avbrot i samsvar med avtalte kvalitetskrav
  • Sikring av tilgang i samsvar med autorisasjon internt og mot ikkje autorisert tilgang utanfrå
  • Kontakt med leverandørar for å følgje opp leveransar og følgje med i utviklinga innan plattform/løysning
  • Generell oppfølging med leverandørar for å sikre at krav til drift og tryggleik vert godt ivareteke, og meir langsiktige forbetringar vert førebudd
  • Oppfølging av support-/vedlikehaldsavtale med leverandør

 

Skildring av føresetnader for oppfylling av tenestespesifikasjonane.

  • Kontakt om feil og problem skal komme inn via godkjende kanalar (sjå tenestebeskriving for generelle tenester)
  • Brukarane nyttar applikasjonen som forutsett og følgjer pålegg for drift og tryggleik
  • Eininga (kontaktperson(ar)) rapporterer større endringar eller spesielle avvik til ansvarleg hjå IKTNH.

 

Skildring av rutinar for kvalitetskontroll

Alle tenestene som vert levert av IKTNH, vert kontinuerleg evaluert og resultata vurdert opp mot gjeldande kvalitetskrav for tenesta. Resultatvurderinga vert i nokre tilfelle gjort undervegs, i andre høve i samband med planlagt gjennomgang av eigne rutinar.

 

 

Skildring av prosedyrar for avvikshandsaming

Uynskte hendingar/avvik knytt til kommunane sin bruk av data skal meldast. Alle tilsette i kommunen pliktar å melde frå om uynskte hendingar / avvik som er knytt til kommunen si forvaltning av data.

IKTNH har utarbeidd ei eiga orientering om korleis ein kan gjere dette – den finn ein her.

Print Friendly, PDF & Email