Skildring av teneste

  • Programvaresenteret er eit hjelpeverktøy som skal sikre den einskilde brukar tilgjenge til dei program og dataressursar elles som vedkomande treng for å kunne arbeide ved ein eller fleire ulike arbeidsstasjonar.
  • Når ein brukar har logga seg på ein pc som står i SING-nettet, kan programvaresenteret opprette oversikt over kva programvare som er installert på vedkomande pc og kva programvare brukaren skal ha tilgjenge til, og via programvaresenteret kan brukar laste ned og installere programvare vedkomande brukar har trong for å supplere med.
  • IKTNH legg

 

Kvalitetskrav :

  • Tryggleik : Ein viser her til det som står om datatryggleik på IKTNH si heimeside – dette finn ein her. 
  • Oppetid : Tenesteleveringavtalen har eit eige kapittel om oppetid, som også omfattar denne tenesta. Informasjon om oppetid finn ein her. 
  • Handsaming av nedetidssituasjonar : Oppretting av feil vert prioritert ut frå kva konsekvensar feilsituasjonen kan ha. Dette er gjort særskilt greie for i tenesteleveringsavtalen. Informasjon om dette finn ein her.

På neste side kan ein lese meir detaljert om denne tenesta.

Print Friendly, PDF & Email