Skildring av tenestelevering
- IKTNH ser til at utrekninga av storleiken på lisensutgiftene for programvare knytt til nettverk og servarpark er basert på eit korrekt og etterprøvbart talmateriale.
- IKTNH ser til at lisensutgiftene vert betalt til leverandørane i rett tid.
- IKTNH ser til at kvar kommune vert fakturert for sin del av dei samla lisensutgiftene, i tråd med oppsette retningsliner.
Skildring av gjeldande kvalitetskrav – tenestespesifikasjonar
- IKTNH og kommunane skal til ei kvar tid kunne dokumentere at deira bruk av lisensiert programvare er i tråd med inngåtte avtalar, og at oppgjer for dette er gjort til rett tid.
Skildring av føresetnader for oppfylling av tenestespesifikasjonane
- Ein legg til grunn at kvar kommune leverer inn til rette tid korrekt oversyn over brukarar etc., i tråd med instruks frå IKTNH.
Skildring av prosedyrar for avvikshandsaming
Uynskte hendingar/avvik knytt til kommunane sin bruk av data skal meldast. Alle tilsette i kommunen pliktar å melde frå om uynskte hendingar / avvik som er knytt til kommunen si forvaltning av data.
IKTNH har utarbeidd ei eiga orientering om korleis ein kan gjere dette – den finn ein her.