Skildring av tenestelevering

IKTNH sin servicedesk fungerer som SPOC – Single Point Of Contact – for kommunen og har ansvar for å løyse alle IKT-relaterte problemstillingar som kjem frå brukarane i kommunen.

All kommunikasjon til IKTNH skal innom Brukarstøtte. Brukarane skal rapportere alle hendingar til servicedesk. Dette gjeld også feil i system til tredjeparts leverandører.

Henvendingar vert deretter kategorisert i følgjande kategoriar:

  • Hending
  • Innkjøp
  • Prosjekt
  • Endring*
  • Problem*

*/ Ei hending kan bli vurdert til «Endring» eller «Problem». «Endringar» og «Problem» vert løyst av ei gruppe i forhold til kategori.

Servicedesk har som oppgåve

  • å motta og registrere meldingar om hendingar,
  • å sjå til at kvar hending får ein klårt identifisert «eigar»,
  • å fylgje opp hendingar ved å sjå til at dei vert handsama til avtalt tid,
  • å bekrefte ferdighandsaming av hending.

Frå servicedesk blir det lagt vekt på gode attendemeldingar, oppfylgjing, kommunikasjon og god kjennskap til kommunen.

Print Friendly, PDF & Email