Skildring av tenestelevering
IKTNH sin servicedesk fungerer som SPOC – Single Point Of Contact – for kommunen og har ansvar for å løyse alle IKT-relaterte problemstillingar som kjem frå brukarane i kommunen.
All kommunikasjon til IKTNH skal innom Brukarstøtte. Brukarane skal rapportere alle hendingar til servicedesk. Dette gjeld også feil i system til tredjeparts leverandører.
Henvendingar vert deretter kategorisert i følgjande kategoriar:
- Hending
- Innkjøp
- Prosjekt
- Endring*
- Problem*
*/ Ei hending kan bli vurdert til «Endring» eller «Problem». «Endringar» og «Problem» vert løyst av ei gruppe i forhold til kategori.
Servicedesk har som oppgåve
- å motta og registrere meldingar om hendingar,
- å sjå til at kvar hending får ein klårt identifisert «eigar»,
- å fylgje opp hendingar ved å sjå til at dei vert handsama til avtalt tid,
- å bekrefte ferdighandsaming av hending.
Frå servicedesk blir det lagt vekt på gode attendemeldingar, oppfylgjing, kommunikasjon og god kjennskap til kommunen.